Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

2021, Maiatzak 25

‘Eneko eta Ixabel goi-mailako produktuen lurraldean’ komikiaren aurkezpena, tokiko produktuak kontsumitzearen garrantziaz sentsibilizatzeko

Bikainak enpresa elkarteak, HAZIrekin eta Eusko Jaurlaritzako Nekazaritza, Arrantza eta Elikagai Politikako Sailburuordetzarekin lankidetzan, ‘Eneko eta Ixabel goi-mailako produktuen lurraldean’ komikia aurkeztu du. Ilustratutako 24 orrialdeetan, Eneko eta Ixabel Euskadi osoan zehar ibiliko dira, Eusko Label kalitate ikurra duten produktuen ekoizpenean lan egiten duten 9 enpresaren egoitzak bisitatzeko. Bidaian, enpresa horiek kalitate ezberdineko elikagaiak lortzeko nola lan egiten duten ezagutuko dute protagonistek, horrela, eskolarako egin behar duten elikadurari eta osasunari buruzko lana osatu ahal izateko.

Adin guztiak sentsibilizatzea

Argitalpenaren bidez, haurrak merkatuan dauden Eusko Label produktuetara hurbiltzea nahi da, eta horiek ekoizteko ingurunea eta zenbait berezitasun ezagutzea. Horrez gain, nekazaritzak eta abeltzaintzak lurraldearen kudeaketan eta jasangarritasunean duten rolaz sentsibilizatzea nahi du. Gizartea eta adin tarte guztiak sentsibilizatzeko etengabeko lan baten beharretik sortzen da. ‘Eneko eta Ixabel goi-mailako produktuen lurraldean’ ekimena haurrei zuzenduta dago berez, baina ez du hor geratu nahi; ekimena gurasoekin ere lotzea espero dute bultzatzaileek.

Oraingoz, 7.000 ale inguru banatuko dituzte paperean (240 astero) Eroskiko hipermerkatuetan asteburuetan egiten diren promozio ekintzetan. Hala ere, ez da baztertzen zabalkunderako bide digitalak erabiltzea publiko zabalago batengana iristeko.