Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

2019, Maiatzak 28

Euskadiko 36 enpresa parte hartu zuen Fenavin azokan, ardoaren erreferentziako azokan, nazioarteko salmentak handitzeko helburuarekin

Fenavin ardoaren erreferentziako azoka da Espainian, eta Ciudad Realeko azoka pabiloian egiten ari zen, non Euskadiko 36 upategi parte hartzen ari ziren.

Ekintzan, Arabako Errioxako upategiak eta Euskadiko Txakolinaren hiru Jatorri Izendapenetakoak (Araba, Bizkaia eta Getaria) ari ziren parte hartzen nagusiki, Espainiako eta nazioarteko ardogintzaren industrian komertzializazioa eta salmentak areagotzeko.

 

FENAVIN ardogintzaren industriako profesionalei zuzenduta dago, eta oso azoka interesgarria da upategi mota guztientzat, bai atzerrian inportatzaile bat dutenentzat, bai kontakturik ez dutenentzat, bisitari gehienak atzerritarrak baitira jatorriz. Bereziki profesionalei zuzendutako azoka da, eta sektoreko erosle profesional ugari erakartzen ditu. Gainera, atzerriko erosleekin hitzorduak finkatzeko aukera ematen du azokak, eta, horrela, azokaren hiru egunetan bileren agenda bat itxi daiteke.

Fenavin ardogintzaren industriako profesionalei zuzenduta dago

FENAVIN, definizioz, Espainiako eta nazioarteko ardogintzaren sektorearen negozioa bultzatzeko tresna da, etengabeko hobekuntza bultzatuta eskaintzaren eta eskariaren artean topagune zabala egoten lagunduko duten lan sistema pragmatiko eta eraginkorrekin negozioa egiteko. 2017an, 1.361 upategik parte hartu zuten azokan, eta 52.000 bisitari egon ziren bertan.

Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapeneko eta Azpiegituretako Sailak, nekazaritzako elikagaien euskal industria nazioartekotzeko eta sustatzeko duen estrategiaren barruan, Euskadi Basque Country markaren pean talde moduan parte hartzen ari diren euskal enpresa horien asistentzia antolatu du, HAZI Fundazioaren laguntzarekin.