Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

Sentsibilizatzea

2015, Azaroak 24

Destilerías Acha eta Cafés Baqué enpresek nekazaritza-elikagaien euskal enpresei Carrefour sariak jaso dituzte

Eusko Jaurlaritzako Nekazaritzako, Arrantzako eta Elikagai Politikako sailburuorde Bittor Orozek eta Euskadiko Carrefourreko eskualdeko zuzendari José Luis Veigak elikagai-industriari Carrefour sariak entregatu dituzte

. Amurrioko destilategiak Euskadiko enpresa berritzaileenari Carrefour saria irabazi du eta Bizkaiko kafe-enpresak, berriz, nekazaritzako euskal ETE onenaren saria jaso du.

Bi enpresek Euskadin errotuta dagoen enpresa-eredua ordezkatzen dute, familia-enpresak direlako eta ezaugarri propioak dituztelako zein behar zehatzak dituztelako, esaterako, belaunaldi-erreleboa egitea edo lurraldean errotua egotea.

Hala, Amurrioko Acha Destilerías enpresa Euskadiko zaharrenetako bat da, baita Europako familia-enpresarik zaharrenetakoa ere. Iurretako Cafés Baqué enpresa, aldiz, XX. mendearen hasieran sortu zen familia-enpresa bat da.

Oroz sailburuordeak Euskadiko elikagaien industriaren funtsezko balioa kalitate bereizia dela nabarmendu zuen «tradizioa, bokazioa, ekintzailetza-espiritua eta berrikuntza Euskadiko elikagaien industriaren ezaugarriak dira, eta guztiek helburu bera dute: beren produktuek kalitate bereizia izatea. Hain justu, horixe da gure pasaporterik onenetakoa da bertan, estatuan eta nazioarteko merkaturatzeko.»
Eusko Jaurlaritzak Euskadiko nekazaritza-elikagaien produktuetarako kanal anitzeko merkaturatze-estrategia baten alde egin du.

«Estrategia horretan, Carrefour funtsezko kidea da, Euskadiko lehen sektoreak eta nekazaritza-elikagaien industriak egiten duen lana baloratu eta aitortzen baititu, eta, horrez gain, kontsumitzaileek gure kalitatezko produktuak eskura izatea errazten du», adierazi zuen Orozek.